Despre mine

Fotografia mea
Porumbacu de Sus, Sibiu, Romania
Nu trebuie să fii trist că n-ai fost remarcat. Fii trist că n-ai făcut nimic remarcabil. Oamenii se aseamănă în natura lor; obiceiurile îi diferenţiază. Păstrează credinţa şi sinceritatea ca principii primordiale.

luni, 28 mai 2012

Zâmbi-voi spre amaruri


Învăluie-mi sufletul cu umbre de suspine

Şi cântă-mi în acorduri triste.

Adu-mi din nou acele clipe adolescentine

Pavate cu dulci lacrimi şi cu acatiste.



Învăluie-mi trupul cu sfinte-mbrăţişări

Acordă-mi dansul ploii ce râde în oglindă

Şi spune-mi cântul tău cu multe aberări

Cu care m-aşteptai atunci, demult, în tindă.



Învăluie-mi ochii cu palma sufletului tău

Să simt cum se perindă-n mine nălucire

Încearcă să astupi cu vorbe acest hău

Şi-atunci zâmbi-voi spre amaruri cu multă fericire.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu