Despre mine

Fotografia mea
Porumbacu de Sus, Sibiu, Romania
Nu trebuie să fii trist că n-ai fost remarcat. Fii trist că n-ai făcut nimic remarcabil. Oamenii se aseamănă în natura lor; obiceiurile îi diferenţiază. Păstrează credinţa şi sinceritatea ca principii primordiale.

joi, 15 mai 2014

Părinţii mei

 Mama
...o cremă consistentă a vieţii.
...o aluniţă într-un punct sensibil.
...trandafiriul dulce-al dimineţii.
...oricărui om - cadou doribil.
Mama
...lumina dulce-a ochilor.
...divinul spaţiu liniştit.
...tezaurul copiilor....
...un cântec veşnic proslăvit.
Un înger păzitor eşti mamă.
Un chip senin... îmi eşti icoană.
Tu eşti lumină şi speranţă.
Tu eşti cărarea mea prin viaţă!

Tata
...un om puternic, minunat.
...un templu înecat în soare.
...un om frumos şi-nalt la stat.
...un suflet plin de alinare.
Tata
...poveste în imagini a vieţii.
...preasfânt cuvânt de crini încununat.
...o boare caldă a dimineţii.
- adesea pentru mine-ngrijorat.
Capabil de un eroism aparte
Eu te ador ca pe o carte.
Eşti cea mai elevată creatură
Ce domină întreaga mea natură!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu