Despre mine

Fotografia mea
Porumbacu de Sus, Sibiu, Romania
Nu trebuie să fii trist că n-ai fost remarcat. Fii trist că n-ai făcut nimic remarcabil. Oamenii se aseamănă în natura lor; obiceiurile îi diferenţiază. Păstrează credinţa şi sinceritatea ca principii primordiale.

luni, 26 decembrie 2011

Doar tu…

CITAT:  Aud vibrând vocea ta în toate zgomotele lumii.” – Paul Eluard
Cu inocenţa ta m-ai cucerit
TU, suflet bun şi emerit.
TU m-ai făcut să renasc…
Mi-ai dat putere să trec peste toate.
Doar TU cu vorbele tale m-ai făcut să revin la viaţă
Din mormanul de necazuri ca o fortăreaţă.
Vorbele par a nu cuprinde toate câte meriţi a le spune
Doar TU m-ai înconjurat cu multă afecţiune.
Cu tine am învăţat ce-nseamnă fericirea,
Ai alungat din viaţa mea umbrirea.
Cu tine naturalul e firesc
De-aceea vreau să îţi şoptesc
…că te iubesc!
Cerul albastru e mai albastru ca niciodată
Şi iubirea ce-o simt e parcă-naripată,
Spre depărtata boltă ea mă poartă
Şi în sfârşit pot să mă-ncred în a mea soartă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu