Despre mine

Fotografia mea
Porumbacu de Sus, Sibiu, Romania
Nu trebuie să fii trist că n-ai fost remarcat. Fii trist că n-ai făcut nimic remarcabil. Oamenii se aseamănă în natura lor; obiceiurile îi diferenţiază. Păstrează credinţa şi sinceritatea ca principii primordiale.

luni, 26 decembrie 2011

ÎN AMINTIREA EROILOR SIBIENI

Şirag de perle albe
Lacrimi argintii…
Sufletul mi-e negru şi pustiu.
Alerg spre cerul plumburiu,
Desfac aripi cenuşii,
Pictez pe-un şevalet maro închis.

Aud şi-acum cum bate
…În miez de noapte
Ceasul din turnul sfatului,
Ornitorincul palatului.

Străzile aglomerate
Urcă-ncet spre o cetate
Şerpuite parcă-n fugă
În centru ele s-ajungă.

Şi acolo sus se-nchid.
Vor să formeze un vid
Gonind…
În care eu să mă prind.

Sufletul meu un arc,
Inima mea un parc.
Şi toate acolo sus
În centru ni s-au dus.

O lacrimă şi-o floare,
Un răsărit de soare,
O cruce de ciment
Şi-un gând dement.

În cercuri ne-nvârtim
Spre pământ privim
Acolo vom merge noi
Să vă-ntâlnim pe voi,
Cinstiţi eroi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu